Monday, January 15, 2024

I PAID IN DOLLOARS, FRENCH FRANCS, POUNDS AND BIRRS FOR THE DAMNED SERVICES I RECEIVED NOT ONLY IN THE UNITED STATES OF AMERICA BUT ALSO IN EUROPE AND AFRICA RESPECTIVELY.

I paid in dollars, French francs, pounds and birrs for the damned services I received not only in the United States of America but also in Europe and Africa respectively. I love my mother and will enjoy some sweet revenge against the racists who judge people by the color of their skin. It is very important for all of us to note and understand that it is not fair to judge a book by its cover. We all need to read the book to understand its contents. Therefore, I will ensure the extermination of the White House because I am black and Ethiopia will rule the world in the near future. PEACE. --- J'ai payé en dollars, en francs français, en livres et en birrs pour les maudits services que j'ai reçus non seulement aux États-Unis d'Amérique mais aussi en Europe et en Afrique respectivement. J'aime ma mère et je profiterai d'une douce vengeance contre les racistes qui jugent les gens sur la couleur de leur peau. Il est très important pour nous tous de noter et de comprendre qu’il n’est pas juste de juger un livre par sa couverture. Nous devons tous lire le livre pour comprendre son contenu. Par conséquent, je veillerai à l’extermination de la Maison Blanche parce que je suis noir et que l’Éthiopie dirigera le monde dans un avenir proche. PAIX.

No comments:

Post a Comment